Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2013 01:34 - РЕСПЕКТ!!!!
Автор: tamperto Категория: Забавление   
Прочетен: 1004 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 00:28 - Раздумка със сестра ми Саша Автор: danibakshisho Категория: Други   image 
Прочетен: 101 Коментари: 3 Гласове:  3  
 


Лагери, войни, групировки, хейтъри, двуличие, клониране, фантазии и т.н. все безсмислени неща
Не мразя хората, които имат проблеми учене. I забави и направя всичко възможно да им помогне да разберат.Толкова ли е трудно да бъдете себе си? 
Колкото повече време прекарва един се опитва да помогне на тези, които не са толкова щастливи, както себе си, толкова по-добро ще бъде познаването на един по-малко късмет.Вероятно не всеки се замисля, че тук влизат всякакви хора. Хора с отклонения,  в депресия,  не всеки се замисля, че тук  с отклонения,  в депресия,   всеки се замисля, че тук влизат всякакви хора. с отклонения,  в депресия,  от самота, търсещи внимание
Не е хубаво да мразиш някой, който е по-различно. Толерантността е личностна характеристика, чеБих предложил да се опитаме да работим.


Не ми се говори с комплексари и хора неуспели,некадърни.Ще си поговоря със сестра ми Саша(санико).
Как си сестра ми ? 
Сестра ми Саша-Ооо брат ми!Добре съм,сама съм.
-Самотна? 
-Много е яко да съм сама.Ходя гола , пия боза.и попръцквам.
И така в закачки преминава  раздумката между читави хора.
Мноу яко,а?.


Май ще има подписка "Преди някоя легенда да пише в блога, да мине на проверка за промили"

Петеф, скъсан си!!!



 



Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tamperto
Категория: Забавление
Прочетен: 62165
Постинги: 8
Коментари: 105
Гласове: 193
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930