Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2013 00:11 - selskamutra или селски бек
Автор: tamperto Категория: Забавление   
Прочетен: 17335 Коментари: 52 Гласове:
-7

Последна промяна: 21.04.2013 15:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Абе да ти се чуди човек на акъла защо ми забърса коментарите. Аз само исках да питам за патките на Лидис, дето бяха изрязани по вандалски начин с фотошопа, за снимките от фестивала, дето бяха КРАДЕНИ очевадно и за облака, дето пак Лидис твърди, че са нейни без абсолютно никакво познаване на фотошоп, даже и вкарва доказателства за обработка ... Ама ме забърса. Май не ти изнася, Лидис..
Абе ти ли си кълнеше децата с преправени коментари? Ти ли се беше изморила от снимането на фестивала? Май отговор няма, няма и да има. Натикаха те на кучето в задницата, а ти даже и нямаш смелостта да признаеш, че е така. Оближи се и продължавай напред, хора като тебе нямат срам. 

Селскамутро, жалко подобие на човек си. 

ХАУ



Гласувай:
19



1. xeronik - -
21.04.2013 00:20
И на теб толкова ти е ума, да се впечатляваш от такива работи!:-р
цитирай
2. zlokuche - Тамперто, свиркай си. Изкефих се на ...
21.04.2013 01:57
Тамперто, свиркай си. Изкефих се на въпросния постинг...тъкмо щях да пиша на мутрата да си търся 800-те лева за "крадените" снимки от Нюрбургринг и ми светна, че от себе си съм крал. Отворих си една бира и се разсмях.

А наздраве!
цитирай
3. tutankhamon661 - tamperto
21.04.2013 10:59

Лидис, Любов13, Селскамутра, Камасутра, Шао-та, Енде-та, Мухи ... са все профили, от които говорят различни хора. Създадени са за да се самокоментират и разпространяват лъжи.

Не търси мозък или честност от тях - не знаят значението на тези думи. Най-обикновен ненужен отпадък - както тук, така и в реалния си живот. Pабота за две стотинки не са свършили и точно затова имат време да плюят по другите.
цитирай
4. ketcakuati - ето как изрода тутанкамон напомпи и ...
21.04.2013 11:02
ето как изрода тутанкамон напомпи и теб
това жалко човече и тук полази
гнусна твар
тамперто, видя ли как ти вдигна прочитите тая гнида
би трябвало да се срамуваш че тоя луд те помпи
наистина е полудял тая сутрин след като му описаха мръсотиите, червей
цитирай
5. zlokuche - Не е само това. Нито са научени да ...
21.04.2013 11:09
Не е само това. Нито са научени да работят, нито как да се кефят на живота. Ей затова завиждат и се пенявят срещу всеки, който умее.
цитирай
6. tutankhamon661 - Да уточня, че прозвуча неясно:
21.04.2013 11:13

Всеки от тези профили се използва от няколко души - самите те не знаят кой кога се обажда. Самотни изроди, от които никой не се интересува. Отдавна са се самопрецакали в реалния живот и тук е единствената им възможност да натворят профили, т.е. "приятели".

Това вреди на самите тях, но нямат мозък за да го осъзнаят.

цитирай
7. jeremy231 - Техните постове и коментари са толкова тъпи,
21.04.2013 11:26
че ги считам за лична обида.
цитирай
8. tutankhamon661 - 4. ketcakuati
21.04.2013 11:27
анонимен написа:
ето как изрода тутанкамон напомпи и теб
това жалко човече и тук полази
гнусна твар
тамперто, видя ли как ти вдигна прочитите тая гнида
би трябвало да се срамуваш че тоя луд те помпи
наистина е полудял тая сутрин след като му описаха мръсотиите, червей



Опала, още едно ЛидисКамасутраМуха!

цитирай
9. yotovava - Всъщност помпането може всеки да го извърши.
21.04.2013 11:28
Изведнъж се появи един неизвестен ник
ketcakuati
Поредният дублиран - разлика само в последната буква. И говори както всички останали самокоментиращи се никове - селска мутра, зикорада, трубадурка и прочеее....
цитирай
10. tutankhamon661 - 5. zlokuche
21.04.2013 11:28
zlokuche написа:
Не е само това. Нито са научени да работят, нито как да се кефят на живота. Ей затова завиждат и се пенявят срещу всеки, който умее.


Абсолютно вярно!

цитирай
11. zicorada - Кой е напомпил тоя постинг е отделен ...
21.04.2013 12:05
Кой е напомпил тоя постинг е отделен въпрос, важното е, че е напомпан.
и аз зададох и на друго място въпроса - как се чувстват потребители,на които е очевидно, че постингите са фалшиви
Може и някой дето ги мрази да ги помпи нарочно - как се чувстват те ми е любопитно.
Например тамперто доволен ли е, че стои на първа с помпане
цитирай
12. jeremy231 - Валче, ама тия тъпоани и глупиери смятат, че като клонират някой,
21.04.2013 12:19
това е върхът на хитроумието. Ама те си личат, като голи негри на северния полюс.
Освен това издават пълната липса на креативност и безидейност.
Като гледам как Пупчо плаче, явно са го заболяли ръцете от топуркане по клавиатурата и сега скимти безпомощно.
Пупеско, спри да плачеш, твори! Чакам си следващия шедьовър. До сега съм се спрял само на 2 за римоанализиране. Ще ми гътнеш творческия импулс, а без него няма помпиери и компресорджии.
цитирай
13. zlokuche - Джери, във въпросните шедьоври има ...
21.04.2013 12:25
Джери, във въпросните шедьоври има ли кабели, електричество и лепкави количества? Че без такива неща, поезията, горката, залинява :))))
цитирай
14. tutankhamon661 - 11. zicorada
21.04.2013 12:40
анонимен написа:
Кой е напомпил тоя постинг е отделен въпрос, важното е, че е напомпан.
и аз зададох и на друго място въпроса - как се чувстват потребители,на които е очевидно, че постингите са фалшиви
Може и някой дето ги мрази да ги помпи нарочно - как се чувстват те ми е любопитно.
Например тамперто доволен ли е, че стои на първа с помпане



Ама естествено, че ще говориш лъжи. Нали теб никой не те чете - нито един от профилите ти. Друго не ти остава освен да завиждаш.

Само абсолютен отпадък може да дава оценки за неща, които не разбира.
О, да, сигурен съм, че ти определяш какво как и защо, ама първо си пийни лекарствата, пък ще ти минe "божествената мания".

цитирай
15. zicorada - От лекарства се нуждаят такива като ...
21.04.2013 13:12
От лекарства се нуждаят такива като теб, които нямат реални приятели, а десетки профили, които намират смисъл във висенете на първа страница, и като другите трима коментиращи.
Реален живот няма за тутанкамони, савички и прочее маниаци.
Та как помпаш Джереми и Йотова, и още поне 10 човека, които са жалки като теб и им е драго да ги помпиш.
Ти си напълно луд, както и тия, които помпиш, плимерно един дето вижда пупита навсякъде, даже и в тоалетната.

И как се събрахте все помпани от тути като савата и валето,м, точно в тоя постинг, дето го напомпихте?
Смешници.
Мислите, че не се виждате тия четиримата клоуни.
цитирай
16. tutankhamon661 - zicorada
21.04.2013 13:25

Тпфлааатръъътттъътрръъъттт ...

К'во ми фъфлиш бе, отпадък?
Смени си превръзката, че от миналата година доста е събрала.

цитирай
17. jeremy231 - Зло куче, отекохме без кабеляците и лепкавите количества.
21.04.2013 13:26
Поезията не е същата, без тях. :-))))))))))
цитирай
18. jeremy231 - Полигоре, за тебе съм Ваша Легендарност и се пада на колене!
21.04.2013 13:30
Каква е тази фамилиарност? Знам, че си глупав, но разбрах, че си още неграмотен и склерозирал. Все положителни качества за едно шизо.
Ето как стават нещата, Брояча на запетайки го е описал.
Всеки от нас дава на Тутана по 5 долара и той включва компресора. Под секрет ще ти кажа, че за легенди като мене, той прави отстъпка. /Фараоне, кажи му/. А това, че не те помпат тебе се дължи на изключителната ви финансова дарба. Какво да ви правя, като предлагате 0,001 от сента на клик. За толкова и гладно сомалийче няма да ти работи. :-)))))
Написах го при Шафи и копирам тук. Няма да отговарям различно на всеки един от профилите му.
цитирай
19. zicorada - сава, питам се кой е по луд от теб и ...
21.04.2013 13:49
сава, питам се кой е по луд от теб и тути
за теб съм полигор, за него съм лидис.

ти си едно смешно човече, което изтриха заради системни нарушения на правилата на сайта
но сщото трябвая да се случи и с оня абсолютно изперкал и деградирал сержант донев, който е не просто луд а опасен луд

профила тутанкамон е добре да бъде изтрит

28. rustam - Тутанкамон661
13:26
е един от най-отявлените нарушители на правилата на тази блог-платформа, който в същото време като самозванец преди години се беше провъзгласил за "пазител на блога". Гл.сержант Донев е най-големиЯТ(пърдухъл, икономиста, Гино - тук се поставя пълен член награмотници!) ревлю срещу троловете, както нарича онези читави блогъри, които го разобличават.

- притежава десетки регистрации, вкл "женски", което сочи, че е травестит и педал

- помпа безжалостно себе си и глупаците от блогрола си

- докато имаше рубрика "най-коментиран" трупаше безмозъчни коментари от няколко профила на Цефула, Пискова и прочие, за да ги докара на Корицата.

- пише тайно анонимни гнусни коментари, пълни със злоба и злъч

- той е един жалък чекиджия, който пише неприлични ЛС на виртуални приятелки блогърки, а в същото време обвинява другите в това.

разберете се кой или коя съм двамата психопати

цитирай
20. mitkaloto - От мен един +.
21.04.2013 13:52
От мен един +.
цитирай
21. анонимен - Тези, които не
21.04.2013 14:06
могат, така или иначе си остават неможещи. И озлобени:)
Поздрави!
цитирай
22. tutankhamon661 - zicorada
21.04.2013 14:09

Tова знаеш ли къде да си го завреш, Самотно Едноклетъчно? Няма ниииииикаква стойност и нииииикой не го вярва. Нали не очакваш повече обяснения? Като гледам, ти копираш едно и също.

Потърси още - има много примери как прехвърляте на други вашите занимания.
Не е тайна. Насери си от яд!

Заради манипулации като твоите на бих стоял тук един ден. А за теб е удоволствие, че говориш с мен - иначе нямаше да ме търсиш.

Това, което аз твърдя, всички го виждат. А на теб се налага да се обясняваш, защото твърдиш обратното на очевидното.

Тъй като вече ми стана още по-тъпо да ти отговарям, ще го кажа простичко по цървулански - специално за теб: ти си и Лидис, и Полигор, и още много. Tа, противоречие няма.


цитирай
23. zicorada - И ти не си тутанкамон, шериф, бгм...
21.04.2013 14:49
И ти не си тутанкамон, шериф, бгмазало, шафи/защото и това си ти/ - а едно компютърно зомби
не защитавам лидис и постингът си е съвсем в ред, щом е изтрил оня коментари

но гадното е, чее ти го напомпи за 10 мвинутти,
както помпиш Савата, Пискова, Цефул, Йотова, мариники, стела, бръмбарчето и още 10

ти си си залепил г.а в блога и не го отлепяш
като са всичките троли и хейтъри в тоя сайт що не си биеш камшика и не се мхнеш бе
нали си имаш други блогове на кой го душиш тук

и кво като напомпиш цефуля или савата, нещо да не станеш по-свястен
за теб интернета е изместил живия живот
излез на чист въздух, не пущай тоя компютър, защото си нацяло изкуккуригал
има центрове за лечение на компютърни маниаци като теб
цитирай
24. sariko - мумифицираният изпадна в амок ...
21.04.2013 14:57
мумифицираният изпадна в амок
по-кротко бинтования, остана само по кожа и кости:-р
цитирай
25. tutankhamon661 - zicorada, sariko
21.04.2013 15:18

Дрънкай, дрънкай! Още профили включи! Па Ке ти повЕрва нЕкой.

Пак ще ми кликаш, където трябва - нали знаеш колко отблизо ме следиш.

Това е последният ми коментар към теб. Ще продължиш да се чешкаш "на сухо".
цитирай
26. axelaxel - тути фрути, не се ядосвай и аз ги е. ...
21.04.2013 15:20
тути фрути, не се ядосвай
и аз ги е...м изродчетата

само ти си мъж, признала съм те
ще ме помпиш утре пак нали, сладък
направих си нов акаунт специално за теб
цвилин и лудата мекица са се обсебили от мен
ама да да го д..т
цитирай
27. axlaxl - Леле:)) Тази първа е голям про...
21.04.2013 16:16
Леле:))
Тази първа е голям проблем на лидис- вервайте ми:))
Освен на лидис, първа е проблем на полугол и бакшиша:))
Та от там натък си правете изводите...тези са ОНЕЗИ, които реват...
А рустам- глупака им приглася;-))
Само минавам, не се палете смешници...
Когато почнете да ревете легално- със собствена самоличност, може и да ви чуе ИНвесторЪТ:)))
цитирай
28. axlaxl - ей травстит:)
21.04.2013 16:16
анонимен написа:
тути фрути, не се ядосвай
и аз ги е...м изродчетата

само ти си мъж, признала съм те
ще ме помпиш утре пак нали, сладък
направих си нов акаунт специално за теб
цвилин и лудата мекица са се обсебили от мен
ама да да го д..т

цитирай
29. axelaxel - това е клонинг на сава, той е така неграмотен
21.04.2013 16:24
axlaxl написа:
анонимен написа:
тути фрути, не се ядосвай
и аз ги е...м изродчетата

само ти си мъж, признала съм те
ще ме помпиш утре пак нали, сладък
направих си нов акаунт специално за теб
цвилин и лудата мекица са се обсебили от мен
ама да да го д..т




2 грешки в 2 думи
сава, пише се
ей, травестит

аман от клонинги
аз съм гинка и си направих татуировка на г.а, утре ще ви я покажа
цитирай
30. zicorada - ей тоя сега се е насрал от кеф че го напомпиха, колко нещастни същества има
21.04.2013 16:30
Прочетен: 906 Коментари: 29 Гласове: 4
cefules
Какво е "мадам еротика"?

от: cefules
Какво е „Мадам Еротика” (няколко думи за едноименната новела) По характер сюжета на „Мадам Еротика” е класически психо – трилър, но разработката му е нестандартна, изграден е изцяло по монолог

Прочетен: 798 Коментари: 3
цитирай
31. анонимен - Тамперто и аз те обичам:))))
21.04.2013 16:34
Тамперто и аз те обичам:))))
цитирай
32. анонимен - 30. zicorada ти май получавай ...
21.04.2013 16:36
30. zicorada

ти май получавай разтройство от факта, че някой е на първа:))

Кой си ти? Покажи се ,какво само цвилиш като кон, а може би си кобила или май най-обикновено магаре?
цитирай
33. анонимен - Гинке,такива гинки като теб са чикиджии, които тук 3 дни само дебнат с кой да се "ебнат":))
21.04.2013 16:38
анонимен написа:
axlaxl написа:
анонимен написа:
тути фрути, не се ядосвай
и аз ги е...м изродчетата

само ти си мъж, признала съм те
ще ме помпиш утре пак нали, сладък
направих си нов акаунт специално за теб
цвилин и лудата мекица са се обсебили от мен
ама да да го д..т




2 грешки в 2 думи
сава, пише се
ей, травестит

аман от клонинги
аз съм гинка и си направих татуировка на г.а, утре ще ви я покажа

цитирай
34. nivela - Не е ли срамно за един уж творец като ...
21.04.2013 16:51
Не е ли срамно за един уж творец като Кръстев да бъде напомпан?
Донев, не разбираш ли, че правиш за смях човека с жалките си помпания?
Никой няма да го признае за човек заради теб?
Шафи помпи колкото искаш, но Кръстев го направи на улична к..а.
цитирай
35. nivela - савичка, всеки знае, че си ти бе
21.04.2013 16:52
sulu написа:
30. zicorada

ти май получавай разтройство от факта, че някой е на първа:))

Кой си ти? Покажи се ,какво само цвилиш като кон, а може би си кобила или май най-обикновено магаре?

цитирай
36. jeremy231 - Добре де, признавам и това
21.04.2013 17:24
Признах ли, че давам по 5 долара на Фараона? Признах. Той призна ли, че ми прави отстъпки от цената, щото съм легенда? Призна. Признахме ли, че Рустамът е направил най-точния финансов анализ? Признахме. И тебе ще те признаем за поет. Някога, но не сега.
цитирай
37. анонимен - .
21.04.2013 17:43
Хон гил Дон

Код червено
цитирай
38. zicorada - Няма такова нещо. Когато постинг е с нормални четения никой няма против.
21.04.2013 19:02
sulu написа:
30. zicorada

ти май получавай разтройство от факта, че някой е на първа:))

Кой си ти? Покажи се ,какво само цвилиш като кон, а може би си кобила или май най-обикновено магаре?


Но три от постингите на първа - този, на Цефул и на Шафи са напомпани от Тути.
И ако за Цефул и Шафи съм сигурна, че това ги карада се насерат от кеф, то ми е интересно как се чувства Тамперто.

Аз ивсички свястни хора ще се срамуват ако някой ги помпи.
Но за тути и другите тъпаци това е в реда на нещата.
Ей затова са боклуци, защото стоят само за първа, и това ги кефи.
Разбра ли ме сега?
цитирай
39. zicorada - Тути, хайде пусни и с тоя ник и го напомпи, иначе 5 те долара ще идат зян.
21.04.2013 19:03
bigmazalo написа:
Хон гил Дон

Код червено



Червена ти е тиквата.
цитирай
40. анонимен - zicorada,
21.04.2013 19:19
добре, Кетбалу. Hо първо пак се направи на silviia или blogpredator.
цитирай
41. zicorada - Селскамутро, жалко подобие на ч...
21.04.2013 19:20
Селскамутро, жалко подобие на човек си.

тамперто, въпросче.

а не са ли жалки подобия на хора блогъри, които знаят че са напомпани и това не ги притеснява?
Би би пускал пак постинги, след като си сигурен вече, че Тути ще те помпи?
И да крадеш снимки, и да стоиш напомпан е еднакво гадно, мъжки.
цитирай
42. jeremy231 - Не ни е срам, плащаме си. Нищо лично, само бизнес. А ти кога ще ми платиш
21.04.2013 19:32
анонимен написа:
Селскамутро, жалко подобие на човек си.

тамперто, въпросче.

а не са ли жалки подобия на хора блогъри, които знаят че са напомпани и това не ги притеснява?
Би би пускал пак постинги, след като си сигурен вече, че Тути ще те помпи?
И да крадеш снимки, и да стоиш напомпан е еднакво гадно, мъжки.

авторските права за Джереми клонинга? А? Нали знаеш какво означава "имитация на продукт"? Ама някой път ще си регистрирам ник и знак, и ще ти съдера гащите за кинти. Обичам да ми плащат за умност. Започвай да четеш търговския и закона за авторските права. Ако не ги прочетеш, аз ще ти прочета всичките стихове. С римоанализи, разбира се.
цитирай
43. rustam - Айдеееееее,
21.04.2013 20:07
Савичката щял да се регистрира ника като запазена марка. Ей, клошар, най-напред вземи да си смениш издънените камуфлажни гащи и закърпените маратонки, тарикат!

Обаче, освен умността, обичаш и Венци да ти плаща сметките, нали? Че накрая като ти даде 90 кинта за сметка от 85 лв., взе, че му поиска и 5 лв за такси да се прибереш. Абе, клошар - ти нямаш 5 лв. за такси, запазена марка щял да регистрира, чикибоец!
цитирай
44. jeremy231 - Чикибоец? Аз? :-)))))))))))))) Щом твърдиш.... от първо лице. :-))))))))))))
21.04.2013 20:32
rustam написа:
Савичката щял да се регистрира ника като запазена марка. Ей, клошар, най-напред вземи да си смениш издънените камуфлажни гащи и закърпените маратонки, тарикат!

Обаче, освен умността, обичаш и Венци да ти плаща сметките, нали? Че накрая като ти даде 90 кинта за сметка от 85 лв., взе, че му поиска и 5 лв за такси да се прибереш. Абе, клошар - ти нямаш 5 лв. за такси, запазена марка щял да регистрира, чикибоец!

Абе будало, ти на всичко ли вярваш? :-)))))))))))))))
Давай сега по офертата ти. Искаш да задоволиш мои прищевки? Без секса, там Полигор ти е достатъчен, но ти разрешавам да ми купиш пура "Кохиба", да ме заведеш в клуба на пенсионерите с китайски дрешки на литературно четене на Полигорови стихове и да напомпаш гумите на учебния камион с велосипедна помпа. Искаш ли запетайки за броене? Ето ти: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, .
цитирай
45. axlaxl - хах ха ха ха ха ах Направо се смея с глас:)))
21.04.2013 21:37
jeremy231 написа:
Признах ли, че давам по 5 долара на Фараона? Признах. Той призна ли, че ми прави отстъпки от цената, щото съм легенда? Призна. Признахме ли, че Рустамът е направил най-точния финансов анализ? Признахме. И тебе ще те признаем за поет. Някога, но не сега.

цитирай
46. axlaxl - Аз пускам постинги и искам Тути да ме ...
21.04.2013 21:43
Аз пускам постинги и искам Тути да ме помпи, за да съм на първа и да дразня смешника полугол, рустам, който е надебелял като свиня от маане на ляб и сланина и лудата мекица от Гин-лан-дия:)) Както и оня дето се мисли за жена, но е мъжКО!!
Така, че не се морете, ще пускам ЗА ДА СЪМ НА ПЪРВА!!!
А изброените горе да си купят памперси:)))
цитирай
47. axelaxel - тоя лудия сава пак се прави на мен...
21.04.2013 22:34
тоя лудия сава пак се прави на мен

Тути помпи мен, а не клонинга на савата

Аз съм Гинка бе
Ако не вярвате, утре ще пусна 20 снимки как акам и ще видите колко голямо и красиво е акито ми, а не като на полугол и рустам, на които акито мирише, а за северната мекица да не говорим

Аз съм Гинка
цитирай
48. axelaxel - 42. jeremy231 Сава, ти си само ...
21.04.2013 22:35
42. jeremy231

Сава, ти си само мъж в тоя сайт
кога ще ядем пасти в Неделя
Искам да се снимаме пак и ще пуснем 20 постинга наведнъж
цитирай
49. jeremy231 - Обърни се към Рустам. Той те харесва, харесва и стиховцете ти.
21.04.2013 23:48
анонимен написа:
42. jeremy231

Сава, ти си само мъж в тоя сайт
кога ще ядем пасти в Неделя
Искам да се снимаме пак и ще пуснем 20 постинга наведнъж

Ако не си кара Реното 1 ден, ще задели пари за по пастичка.
цитирай
50. tamperto - ,
22.04.2013 13:54
я, то добро парти се е било заформило, пък мен да ме няма.. А и Сельо Лидисов Адвокатски - Мутров също не се е вясвал. Или е.. не знам, тия превъплъщения тука са ми мистерия.

Помпането.. леле само какво гъзобръче е.. За да има пари които да влизат в такива сайтове, помпаджийски, значи че има търсене на тази услуга. Това кой как ще се възползва от нея си е лична работа на купувача. Не знам кой е пуснал помпата, може да е Савата, Али, Тутан, Сулу, Лидис, Селското момченце с кривата мутра, и това не знам, но и не ми дреме. Преди време имаше едно типче с аватарче, снимано на някаква скала до морето, нещо търсещо във водата. Мадури на борда май му беше ника. Та въпросното мадуротърсаче пускаше постинги като за последно и си висеше на първа постоянно. Така че трябва да сте свикнали с помпането.

Айде лека седмица.
цитирай
51. zlokuche - Сельо Лидисов Адвокатски - Мутров ...
22.04.2013 14:10
tamperto написа:
Сельо Лидисов Адвокатски - Мутров също не се е вясвал. Или е.. не знам, тия превъплъщения тука са ми мистерия.

По-скоро мизерия ;-)

tamperto написа:
Помпането.. леле само какво гъзобръче е..

Естествено. Бърка им на тия в г*за, защото и тях ги помпат. Ама по малко по-друг начин.

tamperto написа:
Така че трябва да сте свикнали с помпането.

Свикнали са. Виж по-горе :)
цитирай
52. zlokuche - Селската мутра нещо не ще да ми пуска коментарите, затова и тук
22.04.2013 21:31
Давам му 1000€, ако ми доведе човека, от който съм окрал тези снимки:

http://zlokuche.blog.bg/turizam/2013/04/22/selo-bez-mutri-snimki.1103293

Да пали веднага Жигулата и да дерзае!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tamperto
Категория: Забавление
Прочетен: 62161
Постинги: 8
Коментари: 105
Гласове: 193
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930